torsdag 24. desember 2009

.: Julaften 2009 :.







Vi startet dagen med strømpebuksene - der hadde nissen vært iløpet av natta og fylt den med Sally-bil, frosketallerk, sjokoladestjerner og Lynet-sokker! Milo fikk også tallerken og en froskebil:)

Etter det har det gått slag i slag; for litt utpå ettermiddagen kom Tante Cecilie og Andreas og Steffen, det var kjempemorro! Det var noen ganske spente unger som løp rundt her ja!


Etter middag, julebrus og dessert så var det tid for opprydding før vi kunne ta turen rundt juletreet! Jammen kom nissen også.....med et par-tre pakker....... :) (glemte å skrive HUNDRE mellom par-tre og pakker....hehehe)





Alle lekene måtte testes ut, veldig stas var det med marins nye doktorsett; doktor Andreas og Marin har hatt nye å gjøre; for vi har alle vært ganske sjuke ikveld; hull i hjertet må være en genetisk feil som går i slekta......


Akkurat nå ligger en trøtt marin og snorker ved siden av meg, det høres ut som det er blitt stille i naborommet der Andreas og Steffen skal sove også. Milo ligger nede i vogna si, han sover også som en stein etter en lang og begibenhetsrik dag:)

Doktorkofferten fikk være med i senga ikveld; i det nye LynetMcQueen sengetøyet og dundyne/puta som lå under treet! Skal se om ikke jeg får lastet opp en video eller to etterhvert i løpet av kvelden/ natta også!!


(Onkel Preben; dette er bilder fra mitt kamera, det er tatt endel med Espens kamera også, men de har jeg ikke tilgang til just nuh! Skal se om ikke vi kan få litt system på sakene iløpet av nattetimene!)

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte bilder... Godt at du legger ut litt fra kvelden så jeg får "litt følelse av jul" jeg også.... Ser at LYYYYYYYNET slo godt ann.. hehehe..

    Hilsen Onkel Selveste:)

    SvarSlett

Skriv gjerne inn hvem du er når du legger inn kommentar :)