lørdag 6. februar 2010

Besøk fra nederland!


"Marin; hvem er på besøk?"
Først var det Monica et par timer....før det rett og slett var LUCAS som bodde her. Det er tydelig at vi kjenner endel Lukas'er, for nå kalles alt og alle for det - til tross for at besøket faktisk hette Francisca!

Det ble en rolig helg, med polferd til prix på lørdag, og aketur på søndag.


Mye god te, stroopwafels og oppdatering siden det faktisk var 2,5 år siden sist vi hadde sett hverandre nå!


Den gang var Marin på størrelse med Miloen, så tiden flyr jammen fort!





Siden sist har Francisca og Jeroen flyttet inn i nybygd, stooooor og flott leilighet i Rotterdam - der står soverommet klart til oss...hehe! Da jeg så bilder fra bygging og innflytting så fikk jeg se hva Francisca hadde gjort med den ene veggen på hobbyrommet sitt....og VIPS - så var hun ansatt som veggkunstner her i heimen også. Jeg har lenge lurt på om jeg skulle bestille veggdekor fra utlandet, men siden vi har strievegger så har jeg vært litt redd for at det ikke vil gå så bra å klistre fast noe. Hva var vel bedre enn å få noen til å gå løs med blyant på veggen?! Aller først tok vi en runde på nett for å få litt ideer til hvordan det kunne se ut - og deretter tegna Francisca ivrig et utkast på papir - som så ble overført til vegg:)



Marin fikk forklart at det var kun de som heter Francisca og er fra holland som får tegne på vegger - får håpe hun trodde på det;)

Nå venter vi spent på å høre om det blir mer Norge-jobbing! Gjør vi det, håper vi at vi får mer besøk utover i 2010....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne inn hvem du er når du legger inn kommentar :)